Kilka słów....














Witam serdecznie. Czas wziąć się za pisanie i odświeżenie bloga. 

Wczoraj uczestniczyłem w niezwykłej ceremonii w Kościele Anglikańskim. W Uroczystość Objawienia Pańskiego, został ustanowiony nowy ksiądz w kaplicy anglikańskiej. Brałem w takiej uroczystości po raz pierwszy. Co mnie najbardziej zaskoczyło to to, że wyznawcy Kościoła Anglikańskiego określają sobie jako Kościół Katolicki, nie uznając zwierzchnictwa  Papieża. Ten objaw może poprowadzi w dobrą stronę, i wierni oraz duchowieństwo skierują się w stronę źródła Chrystusowego, jakim jest Kościół Katolicki. Taka krótka, spontaniczna i ekumeniczna refleksja.

Podczas wczorajszego spotkania, w sposób niezamierzony stałem się ambasadorem naszego kraju. Gibraltarczycy także bacznie obserwują to co się dzieje w Polsce, mając wiedzę tylko z anglojęzycznych mediów. Wyjaśniłem im i wytłumaczyłem na czym polega walka o wpływy w naszym kraju, choć wiem że wiele osób ma inne zdanie na ten temat. Niemniej byłem dla nich źródłem polskiej wiedzy, choć w języku angielskim.

Pozdrawiam, i życzę Błogosławieństwa Bożego w Roku 2016, oraz zachęcam do czytania mojego blogu.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chrześcijańska mądrość... Wisdom of Christianity...

Głos Boga... God's voice...