Alter Christus


"Świętymi bądźcie, bo Ja jestem święty" Kpł 11,44






   Dzisiaj mija 10 rocznica naszych Święceń Kapłańskich. 29 maja 2003 roku w Katedrze Kaliskiej, Chrystus włączył nas 12 w swoje służebne kapłaństwo  na wieki. 
Ten czas to kilka tysięcy odprawionych Mszy św., kilkaset udzielonych sakramentów chrztu świętego,  kilka tysięcy rozgrzeszeń, wiele pobłogosławionych małżeństw, odprowadzeń na wieczny spoczynek zmarłych, namaszczeń chorych i wygłoszonych kazań, homilii. Mówiąc krótko, wielka łaska Boga, który chce się posługiwać tak marnym narzędziem, jakim jest człowiek. 
W tym ważnym dniu dla nas kapłanów wyświęconych w 2003 roku, proszę o modlitwę za nas, byśmy jako "kruche naczynia" w których umieszczono tak wielki dar, byli świętymi (nie ma w tym żadnej przesady) Apostołami Chrystusa. Włączcie w tą modlitwę także ks. bp. Stanisława Napierałę, który udzielił nam święceń kapłańskich.
Dziękuję, ks. Piotr

Komentarze

  1. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy, zapewniam o swojej modlitwie.
    Jeszcze wiele dusz czeka na księdza posługę.

    "Zachowujcie między sobą miłość, miłość, miłość, a na zewnątrz gorliwość o zbawienie dusz". św. Eugeniusz de Mazenod

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pamięć i modlitwę. Szczęść Boże.

    OdpowiedzUsuń
  3. to napewno wazna chwila w ksiedza zyciu ....bo tak naprawde trezba wiele cierpliwosci i wiary w to co ksiadzczyni teraz....i to własnie chcialam ksiedzu powiedziec proszac tylk... o chwile rozmowy..... o chwile uwagi .....jednak nie było mi to dane ... pozdrawiam mieszkanka BŁASZEK....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówia ze nadzieja umiera ostatnia wiec nadal ja mam ... i wierze ze kiedys nastanie taki czas ze bede mogla ksiedzu powiedziec wszystko co nie było mi dane ksiedzu powiedziec i prosze mi wierzyc ... same superlatywy......

      Usuń
  4. I MAM NADZIEJE ZE PODOBA SIE KSIEDZU W NASZEJ PARAFIII......BO NAJWIECEJ SZCZESCIA JEST W DAWANIU ANIZELI W BRANIU....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Chrześcijańska mądrość... Wisdom of Christianity...

Głos Boga... God's voice...